Spelersgala 2018

19 april 2018 13:15

Beste Leden, vrienden en familie!

Het einde van het voetbalseizoen 2017-2018 nadert. Ieder lid heeft zich het afgelopen jaar weer enorm ingespannen om het lopende seizoen, tot zijn seizoen te maken en tot dat van zijn elftal!

Voor de spelende leden en trainers, zijn er aan het eind van het seizoen, naast de teamprijzen, ook nog individuele prijzen te verdelen, als waardering voor hun persoonlijke ontwikkeling en inzet.

Sinds enkele jaren verzorgt de activiteiten commissie van SV Angeren het 'Spelersgala'. Op deze avond wordt de speler van het jaar gekozen per elftal.

Bij deze bent u als Lid van SV Angeren uitgenodigd om onze potentiële toppers te supporten tijdens het 'Spelersgala' op vrijdag 25 mei, 18.30, in de kantine van SV Angeren. De spelers kunnen u als supporter goed gebruiken, zoals ook op zaterdag en zondag tijdens de wedstrijden!

Het verloop van de avond:

18.30u: start 'Spelersgala', bekendmaking van genomineerden en uitreiking van de prijzen. Hierbij wordt een woord gedaan door de trainers.

21.00u: start van het eindfeest van seizoen 2017-2018.

01.00u: einde!

Met Sportieve Groet,