Angeren 35+ begint de voorjaarscompetitie!!

30 maart 2018 9:00

Er zit alweer een lange tijd tussen de laatste ronde van de najaarscompetitie en de eerste ronde van de nieuwe voorjaarscompetitie. In die laatste ronde in november 2017 thuis op ons sportpark “De Poel” werd Angeren 35+ kampioen. Op een sfeervol sportpark met dank aan een aantal jeugdige leden sloten wij de competitie af met een spetterende feestavond.

Vrijdagavond 6 april beginnen wij de nieuwe competitie met een thuiswedstrijd. Dit doen we samen met 1 oude bekende ploeg namelijk De Bataven 35+ . De andere 2 verenigingen komen uit de Liemers te weten DCS 35+ en Babberich 35+.  Bataven wist van ons te winnen in de allerlaatste wedstrijd van het seizoen. We waren dan al wel kampioen het was toch een heel klein smetje op de feestvreugde. DCS en Babberich zijn voor ons 2 onbekenden maar daardoor niet minder leuk. De wedstrijden starten vrijdagavond 6 april om 19:30 uur en zullen omstreeks 21:00 uur geëindigd zijn.

Ook na deze wedstrijden heeft Angeren 35+ er voor gezorgd dat er in de kantine een gezellige feestavond is. Samen met de overige verenigingen, supporters, vrienden en familie willen wij er een fantastisch feest van maken. We hebben allround zanger Rudy Kokke weten te strikken om op deze avond te zingen. We zien jullie graag allemaal op vrijdagavond 6 april om er samen een mooi voetbalfeest van te maken!!

Pas wel op, het kan weleens gezellig gaan worden!!

Angeren 35+