Nieuwjaarsreceptie 2018

12 januari 2018 18:45

De afgelopen nieuwjaarsreceptie van onze vereniging op 7 januari jl. was druk bezocht en gezellig. Wim Brandts werd benoemd als Lid van Verdienste en van Herman Vermeulen werd afscheid genomen als vrijwilliger. Over de benoeming van Wim en het afscheid van Herman is meer te lezen in de komende editie van de nieuwsbrief.

Zoals gebruikelijk werden de jubilarissen in het zonnetje gezet. Dit jaar hadden we maar liefst 12 jubilarissen. Aan het 75 jarige lidmaatschap van Toon Teunissen was al aandacht besteed tijdens receptie ter gelegenheid van het 75 jarige bestaan.

Fons Huisman werd in de bloemetjes gezet i.v.m. zijn 60 jarige lidmaatschap. Harold Vermeulen, Ben Loesink, Harry van Koolwijk en Ronny Hermeling zijn 40 jaar lid van onze club. Tim Arnts, Michel Janssen, Harrie Peters, Jan Peters, Bryan Schmidt en John Roelofs werden in de bloemen gezet i.v.m. hun 25 jarig lidmaatschap.  Helaas konden een aantal jubilarissen niet aanwezig zijn tijdens de receptie.