Bij deze een berichtje van de D1 (JO13-1)

17 oktober 2017 8:30

Ons seizoen is goed begonnen, het bekeravontuur duurt nog voort, dit door een goede inzet en natuurlijk enkele mooie resultaten.

De heren en dame waren erg benieuwd naar welke rugnummers er voor hun klaar lagen dit seizoen en nadat de TrainerT ze op alfabetische volgorde had uitgedeeld (puur voor de bekerwedstrijden omdat de technische staf nog zoekende was naar de juiste positie bij de juiste personen) keken enkele spelers raar op….een voorstopper met nr 10…. een centrale middenvelder met nr 3…. Na 3 wedstrijden bleek dat we het samen best goed kunnen vinden. Uit bij DVOL werd de thuisclub bij vlagen weggespeeld en wonnen onze Angerse boys met 9-3. SC Bemmel werd thuis met 10-3 opzij gezet en in Gendt bij de Bataven lieten de heren en dame zien dat ze over veerkracht beschikken. Een 2-2 ruststand werd in de tweedehelft een klinkende 7-2 overwinning.

Na deze poulefase wacht ons op 21 oktober om 10:00 op Sportpark De Poel de wedstrijd tegen Arnhemse Boys O13-4. Wij zullen er klaar staan, komen jullie ons aanmoedigen?? Hopelijk tot dan, of een andere wedstrijd. We vinden het leuk als er mensen langs de lijn ons aanmoedigen, zeker op ons mooie sportpark!!!!!

Groetjes De D!!!!