De toekomst van de SV Angeren

5 augustus 2017 12:30

In september gaan wij ons 75 jarig bestaan vieren. Toch is het bestuur al weer bezig met de toekomst van de SV Angeren. In de jaarvergadering van oktober a.s. zullen we hier uitvoerig met de leden over van gedachten wisselen.

Ter voorbereiding hierop is het bestuur zich aan het oriënteren op een aantal scenario’s. Dit wordt mede ingegeven door het beeld dat het -op basis van de geboortecijfers- over  4 à 5 jaar best moeilijk zal worden om een volledig team JO-13 op de been te brengen. Ook de mogelijke toekomstige verplaatsing van Jonge Kracht speelt hierin mee.

De afgelopen tijd hebben we één oriënterend gesprek gevoerd met Jonge Kracht en de gemeente Lingewaard. Dit om de mogelijk scenario’s in beeld te brengen. Wij kunnen ons voorstellen, dat als wij aangeven dat we oriënterende gesprekken voeren, dit bepaalde beeldvorming kan oproepen. Doch wij als bestuur hebben nog geen beeld, maar zijn ons wel aan het oriënteren. Dit doen we om met jullie tijdens de jaarvergadering hierover in overleg te gaan. Wij willen hierin transparant zijn.  Dus in oktober meer hierover. In de tussentijd mag je gerust een de leden van het dagelijks bestuur aan zijn jasje trekken om iets meer  over die oriëntatie te weten te komen.