Mini-jeugdkamp Angeren 75 jaar

24 april 2017 8:45

Zoals ieder jaar zal ook dit jaar weer het mini-jeugdkamp plaatsvinden bij SV Angeren. De tweedaagse voor de jongste leden van SV Angeren is elk jaar weer een enorm succes, waar zowel de jonge spelers als de oudere begeleiders enorm veel plezier aan beleven. Echter zal het dit jaar iets anders en naar onze mening nog leuker worden. Dit in verband met het 75-jarig jubileum van de club.

Het mini-jeugdkamp zal er dit jaar iets anders uitzien, dan normaal.  Voor deze jubileumeditie zullen niet alleen de F – E en D pupillen worden uitgenodigd. Maar om nog meer leden van de club met elkaar te verbinden en deel uit te laten maken van onze 75ste verjaardag, zal het kamp ook beschikbaar zijn voor de C-junioren!

De datum zal worden opgeschoven, om het beter te laten samenvallen met het jubileum. Namelijk naar het weekend van 15 september, waar dit normaal met  Hemelvaart is. Verder zullen de gebruikelijke overnachting en het ontbijt nog steeds plaatsvinden, met achtereenvolgend opnieuw de nodige activiteiten.

Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verdere informatie zal volgen.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot dan,

Jeugdcommissie SV Angeren