Welkom op de nieuwe website van SV Angeren!

11 oktober 2015 20:30

Meerdere malen is de website al aangekondigd, maar hij is nu echt online! Er is hard gewerkt om alle informatie bij elkaar te verzamelen en dit op een nette en consistentie manier te presenteren voor u als lezer.

De mogelijkheden zijn oneindig. Van voorbeschouwingen, opstellingen, het scoreverloop, spelerspaspoorten tot het bekijken van het club- of teamnieuws of onze sponsoren. Bekijkt u rustig alle onderdelen op de website. Natuurlijk is nog niet alle informatie compleet of actueel. Achter de schermen wordt hier nog hard aan gewerkt.

Vragen
Heb je vragen over deze website? Raadpleeg dan de webredactie via het contactformulier elders op deze site. Je kunt daarvoor ook HIER klikken.

Wordt redacteur van uw team
Lijkt het u leuk om na te denken hoe deze website verder ontwikkeld kan worden? Of wilt u als redacteur van een team de doelpunten, assists, kaarten en trainingsopkomst bijhouden of wedstrijdverslagen inclusief foto’s oploaden?  Meld je dan bij de webredactie. Dit wordt zeer op prijs gesteld en dit komt uiteraard de website weer ten goede!
Voor nu wensen wij u veel leesplezier, hopen wij dat u snel wegwijs wordt en hopen wij u namens SV Angeren nog veel te mogen begroeten op onze website!