Onze jongste generatie is ook weer gestart!

1 oktober 2015 19:30

De mini's F1 zijn al enige tijd gestart met de trainingen en het spelen van wedstrijden.

Het is een genot om te zien hoe onze jongste leden op zaterdagmiddag hun oefenwedstrijdje spelen tegen leeftijdsgenoten van omliggende verenigingen. Vol enthousiasme, en onder luide aanmoedigingen van hun familie, rennen ze met zijn allen achter de bal aan. Een plezier dat ze hebben, machtig mooi! Verliezen of winnen? Dat maakt niet uit…na afloop allemaal een pingel nemen en dan onder de douche om (als papa en / of mama nog tijd hebben) een zakje snoep of frietje met Fristi te scoren in de kantine. Ooit zijn we allemaal zo begonnen.