AED herhaling bij SV Angeren

15 november 2016 8:45

Afgelopen woensdag, 9 november en maandag, 14 november was er weer de jaarlijkse AED herhalingsles.

AED staat voor Automatische Externe Defibrilator. Mensen met een AED-certificaat zijn geschoold om een reanimatie uit te voeren waarbij het hart tussentijds met behulp van een AED een schok krijgt toegediend. Dit met het doel om het hart als het ware te resetten en opnieuw op gang te krijgen. Bij SV Angeren volgen ca. 16 vrijwilligers, aangevuld met 2 leden van de jeu de boules vereniging, de jaarlijkse herhalingsles. Wil jij ook paraat staan in geval van reanimatie, meld je dan bij Ruud Muller ([email protected]). Bij voldoende aanmeldingen starten we weer een nieuwe groep!